top of page

Mi az a landing page? – Landing oldal jelentése és funkciója

márc 4

2 min read


Landing page jelentése – Egy hatékony marketing eszköz

A landing page vagy landing oldal az online marketing egyik legfontosabb eszköze. Egy jól megtervezett landing page készítés segít a konverziók növelésében, hiszen egy adott célra (pl. vásárlás, ajánlatkérés, regisztráció) optimalizált oldal. De mit is jelent pontosan a landing oldal, és hogyan működik?


Nézzük meg részletesen!


Mit jelent a landing page?


A landing page jelentése szó szerint „leszálló oldal”, ami arra utal, hogy a látogatók egy hirdetésből, keresőből vagy e-mailből erre az oldalra érkeznek.


A célja egyértelmű:


Egy adott cselekvésre ösztönöz (pl. gomb megnyomása, űrlap kitöltése).


Kiemelten fókuszál egy ajánlatra – nincs rajta felesleges tartalom.


Minimalizálja a zavaró elemeket – nincs menü, csak a konverzióra irányítja a látogatót.


Egy landing oldal készítés során az egyik legfontosabb szempont, hogy ne terelje el semmi a látogatót a végső céltól.


Miért fontos a landing oldal a marketingben?


Ha online hirdetéseket futtatsz - Google Ads, Facebook Ads -, egy hatékony landing page készítése elengedhetetlen, mert:


Magasabb konverziós arány – A látogatók célzott ajánlatot kapnak, ami növeli az elköteleződést.


Jobb hirdetési teljesítmény – Egy jól optimalizált landing oldal csökkenti a kattintásonkénti költséget - CPC.


Mérhető eredmények – A látogatók mozgása könnyen nyomon követhető és optimalizálható.


Példa: Ha egy cég Facebook hirdetésben ajánl egy letölthető e-bookot, a hirdetés ne a főoldalra vigyen, hanem egy landing oldalra, ahol a látogatók azonnal le is tölthetik az anyagot egy űrlap kitöltésével.


Hogyan épül fel egy hatékony landing page?


Egy sikeres landing oldal készítés mindig a következő kulcselemekből áll:


Figyelemfelkeltő főcím


Példa: „Szeretnéd, ha az ügyfeleid rád találnának? Egyedi landing oldal készítés gyorsan és hatékonyan!”


Meggyőző szöveg


Az ajánlat rövid, tömör és érthető bemutatása.


CTA (Call-to-Action) gomb


Pl.: „Ingyenes konzultációt kérek” vagy „Letöltöm az e-bookot”


Képek vagy videók


A vizuális elemek segítenek fenntartani a figyelmet.


Űrlap vagy kapcsolatfelvételi lehetőség


Minél kevesebb mező, annál magasabb a kitöltési arány.


Bizalomépítő elemek


Ügyfélvélemények, garancia, korábbi sikertörténetek.


Milyen típusú landing page-ek léteznek?


  • Lead generáló landing oldal – Adatok (pl. e-mail cím) begyűjtésére szolgál.

  • Értékesítési landing page – Egy adott terméket vagy szolgáltatást mutat be.

  • Regisztrációs landing page – Webináriumokhoz, eseményekhez, hírlevél-feliratkozásokhoz.

  • Letöltési oldal – Ingyenes anyagok, e-bookok vagy próbaverziók letöltésére.


Hogyan segít a SEO a landing oldalak sikerében?


A landing page készítése során fontos, hogy az oldal keresőoptimalizált legyen. Ehhez a következőkre van szükség:


Kulcsszavak beépítése – Pl. landing oldal, landing page készítés, landing page jelentése.


Gyors betöltési sebesség – Lassú oldalaknál magas a visszafordulási arány.


Mobilbarát dizájn – Minden eszközön tökéletesen működjön.


Belső linkelés – Összekapcsolás más releváns oldalakkal és blogokkal.


További hasznos tartalmak:


Landing oldal készítés lépésről lépésre



Milyen egy jó landing oldal? – 5 sikeres példa



Egy hatékony landing page készítése kulcsfontosságú az online sikerhez. A jól megtervezett landing oldalak segítenek a konverziók növelésében, a marketingköltségek optimalizálásában, és az ügyfélszerzésben.


Ha profi landing oldalt szeretnél, amely valóban működik, akkor kérj ajánlatot, és segítek egyedi, célzott és hatékony megoldás kialakításában!



#landingoldal #landingpage #landingoldalkészítés #weboldalkészítés #konverziónövelés #marketing #SEO #webdesign #landingpagejelentése #onlinehirdetés

Related Posts

WEBLAP AMI MŰKÖDIK - NEKED

bottom of page